Какво да правите, ако вашето фискално устройство спре да работи?

Уважаеми клиенти,

В случай че вашето фискално устройство спре да работи, следвайте тези стъпки, за да осигурите нормалното функциониране на бизнеса си и спазването на действащите наредби:


1. Издавайте ръчни касови бележки за всяка продажба

Уверете се, че всяка бележка съдържа:

  • дата и час,

  • номер на бележка,

  • описание на продадените стоки или услуги,

  • стойност на сделката.


2. Съхранявайте ръчните бележки

Съхранявайте всички ръчни касови бележки в отделен регистър, докато проблемът с устройството бъде отстранен.


3. Свържете се със сервизния ни екип

Нашият екип ще извърши бърз ремонт или замяна на вашето фискално устройство.

📞 Телефон за връзка: +359 883 766 674
📧 Email: office@microvision.bg


4. След ремонта

Въведете в системата общата сума от ръчните касови бележки, след което:

  • пуснете дневен отчет с нулиране,

  • започнете да използвате устройството нормално.


Важно е да знаете:

  • Според Наредба №18, при повреда на фискалното устройство е задължително да продължите да издавате ръчни касови бележки, докато проблемът не бъде отстранен.


Заключение:

Екипът на Микро Вижън винаги е до вас, за да осигури надеждна поддръжка и сигурност за вашия бизнес.
Не се колебайте да се свържете с нас при всякакви въпроси или нужда от съдействие!

By Published On: септември 2, 2025Categories: БлогКоментарите са изключени за Какво да правите, ако вашето фискално устройство спре да работи?