Блог - Какво да правите, ако вашето фискално устройство спре да работи? - Микро Вижън
Като използвате сайта на microvision.bg, Вие се съгласявате и декларирате, че сте запознати с Политика за Използване на Бисквитки

Какво да правите, ако вашето фискално устройство спре да работи?

Здравейте, уважаеми клиенти!

В случай, че вашето фискално устройство спре да работи, следвайте тези стъпки, за да се уверите, че вашият бизнес продължава да функционира правилно и в съответствие с наредбите:

1.Започнете да издавате ръчни касови бележки за всяка продажба. Уверете се, че всяка бележка съдържа необходимите данни като дата, час, номер на бележка, описание на продадените стоки или услуги и стойност на сделката.

2.Съхранявайте всички ръчни касови бележки в отделен регистър, докато вашето фискално устройство бъде ремонтирано.

3.Свържете се с нашия сервизен екип за бърз ремонт или замяна на устройството.

4.След като устройството бъде ремонтирано, влезте в системата и въведете общата сума от ръчните касови бележки в касовия апарат. Това трябва да се направи чрез дневен отчет с нулиране, преди да започнете да използвате устройството отново.

Важно е да знаете:

*Според Наредба № 18, при повреда на фискалното устройство, трябва да продължите да издавате ръчни касови бележки, докато устройството не бъде поправено.

*В случай на въпроси или нужда от помощ, не се колебайте да се свържете с нас на телефон: +359 883 766 674 или на имейл: office@microvision.bg.

Посетете нашия YouTube канал за да се уверите , че сте подготвени за всякакви ситуации:

https://youtube.com/@microvisionbg?si=ZxarOsoasmahYS_d

Благодарим ви за доверието и продължаваме да работим за вашето удобство и удовлетворение!