Здравейте, уважаеми клиенти!
В случай, че вашето фискално устройство спре да работи, следвайте тези стъпки, за да се уверите, че вашият бизнес продължава да функционира правилно и в съответствие с наредбите:
1.Започнете да издавате ръчни касови бележки за всяка продажба. Уверете се, че всяка бележка съдържа необходимите данни като дата, час, номер на бележка, описание на продадените стоки или услуги и стойност на сделката.
2.Съхранявайте всички ръчни касови бележки в отделен регистър, докато вашето фискално устройство бъде ремонтирано.
3.Свържете се с нашия сервизен екип за бърз ремонт или замяна на устройството.
4.След като устройството бъде ремонтирано, влезте в системата и въведете общата сума от ръчните касови бележки в касовия апарат. Това трябва да се направи чрез дневен отчет с нулиране, преди да започнете да използвате устройството отново.
Важно е да знаете:
*Според Наредба № 18, при повреда на фискалното устройство, трябва да продължите да издавате ръчни касови бележки, докато устройството не бъде поправено.
*В случай на въпроси или нужда от помощ, не се колебайте да се свържете с нас на телефон: +359 883 766 674 или на имейл: office@microvision.bg.
Посетете нашия YouTube канал за да се уверите , че сте подготвени за всякакви ситуации:
https://youtube.com/@microvisionbg?si=ZxarOsoasmahYS_d
Благодарим ви за доверието и продължаваме да работим за вашето удобство и удовлетворение!